Sunday, September 5, 2021

යන්නම යන්න ගිය මිහිරාවිය

 












යන්නම යන්න ගිය මිහිරාවිය 


නන්නත්තාර වූ හිත 

කොහොමත් මතක් කළේ 

එයා ගැනම තමයි හැමදාම 

අද අමුතුවෙන් මොනවා හිතන්නද? 

නරකෙසුත් මතුවෙලා 

හිස පුරා තැනින් තැන

අදහන්න බැරිව ගිය ඒ පුවත 

එයා මට කලින් යන්න ගිය බව

එකම එක කඳුළු බිංදුවක් විතරයි 

මතු වුණේ නෙත් කෙවෙණි අග 

ඒ දවස් වලම කඳුළු උල්පත් හිඳුනා 

එයා ගියාට පස්සේ ඉඩෝරෙට     

දරු මල්ලොත් වට කරන්

කිකිළි වටේ කුකුළු පැටව්

වගේ එයා මට අන්තිමට 

හම්බ වුණේ පේරාදෙණියේ 

මල් වත්තේදී මල් මැද මල් ලඳක් ලෙස 

මදු මල ලෙස මුදු මගේ දයාබර මිහිරාවිය 

ගීතය පෙම්පතේ උඩින්ම ලිව්වේ ඒ දවස්වල

බොරුවට නෙමේ ඇත්තටම  බව 

එයාට තේරුණේ නැතුව ඇති 

එයා මට එවපු පිළිතුරු පත් 

තාම මගේ පොත් ඇතුළෙන් 

ඉඟි බිඟි පානවා එදා වගේම 

කහපාට වෙලා පාට වෙනස් වුණත් 

මල් සුවඳ මැකෙන්නේ නැහැ 

දැන් දැන් වගේ ඇට්ටේරියා 

ගහ ලඟදි ඒ හමුවූ ඒ හමු වීම් 

ලෝකය කැරකුනි ද මේ තරම් 

වේගයෙන් රවුමට රවුමට 

සුබ ගමන් පතන්නම්

ගිය තැනක සතුටෙන් ඉන්න  

යන්න ගිය මා මිහිරාවියට  

Thanks to Tim Stagge for the image on Unsplash

No comments:

Post a Comment