Monday, February 6, 2023

නොස්ටැල්ජික් කතා 1 - අත්තම්මට එලොව පොල් පෙනීම







 








නොස්ටැල්ජික් කතා 1 - අත්තම්මට එලොව පොල් පෙනීම

වත්තේ තිබුණෙ වැඩිපුරම පොල්ගස්. පොල් හා පොල් අතු අත්තම්මගෙ ප්රධාන ආදායම් මාර්ගයක්. පොල් කැඩුවහම මඩුවේ ගොඩ ගහනවා. හැන්ඩි මාම සැරින් සැරේ ඇවිත් පොල් ඔයල දෙනවා. තොග පිටින් විකුණන්නෙ කලාතුරකින්. සිල්ලරට තමයි ආත්තම්මා පොල් විකුණන්නෙ.
නවම් මාසෙට පොල් පලදාව අඩුයිලු. පොල් අතු නවයක් ගහකින් වැටෙනවලු. අත්තම්මාගෙ කතා තමයි. මං ගණන් කරල නම් නෑ. ඔන්න ඔය පොල් අඩු කාලෙ දවසක්
මැගී නැන්දා ආව පොල් ගෙනියන්න.
"හාමිනේ පොල් ගෙඩියක් ගන්න ආවෙ. පොල් සම්බෝලයක් වත් හදල පොඩිවුන්ට රෑට කන්න දෙන්න කියල."
"අනේ මැගියො පොල් අපට කන්න වත් නෑ මේ දවස්වල" අත්තම්ම කිව්වා
මට හොඳ මතකයක් තිබුණ ඒ දවස් වල. දැන්නම් ශීතකරණය අරිනවා. ගන්න හිතපු දේ මතක නෑ. ඉතින් එදා මං දිව්වා ගබඩා කාමරේට. පොල්ගෙඩි තුනක්ම මේසෙ යට. ගත්තා එකක්.
"මේ තියෙන්නේ අත්තම්මේ පොල්"
අත්තම්ම ගොලු වෙලා. හ්ම් නෑ.
"ගන්න මැගි නැන්දෙ ගන්න. තව ගෙඩි දෙකක්ම තියෙනවා අපට"
මං කලින් දවසෙ හැන්දෑවේ මුසාවාදා වේරමනී කිව්වේ අත්තම්මා එක්කමනෙ. අත්තම්මට ඒක අමතක වෙලා වගේ. හැන්දෑවට මතක් කරන්න හිතුවා මම.
Image from Unsplash free images

No comments:

Post a Comment